تعمیر ضبط کولیوس

تعمیر ضبط کولیوس و انواع رنو های موجود در ایران به شکلی کاملا تخصصی توسط تیم تعمیرات کریم سیستم ۰۹۱۲۱۲۰۳۷۶۷

نه فقط در بخض تعمیرات در هر شاخه و کاری، مهارت حرف اول را می زند، اگر به تیم تعمیر ضبط با مهارت و سریع نیاز داشتید با ما تماس بگیرید.

فکر می کنید این سرعت تعمیری که ازش صحبت می کنیم چقدر است؟ دو روز؟ خیر ما یک روزه ضبط شما را یک صبح تا غروب تعمیر خواهیم کرد.

این سرعت تعمیر در ایران بی نظیر است. در ادامه به توضیحات مختصری درباره رنو کولیوس می پردازیم.

اتومبیل رنو کولیوس

تعمیر ضبط کولیوس تعمیرات ضبط

رنو کولیوس برای اولین بار به عنوان یک خودروی مفهومی در نمایشگاه خودرو ژنو در سال ۲۰۰۰ و سپس در سال ۲۰۰۶ در نمایشگاه خودرو پاریس توسط سازنده فرانسوی رنو ارائه شد.

اولین نسل کولیوس توسط رنو طراحی و توسط نیسان توسعه داده شد که اکثر تولیدات آن از کارخانه بوسان رنو سامسونگ موتورز انجام می شود.

نسخه های فیس لیفت شده در اکتبر ۲۰۱۱ و ژوئن ۲۰۱۳ در دسترس بودند. نسل دوم در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۶ رونمایی شد.

برای بازار در کره جنوبی، کولیوس توسط رنو سامسونگ موتورز (یکی از شرکت های تابعه رنو) در کارخانه بوسان آن در کره جنوبی تولید شد و به عنوان رنو سامسونگ QM5 (H45) فروخته شد.

در بازار هند رنو کولیوس در ۸ سپتامبر ۲۰۱۱ معرفی شد. کولیوس محبوب در نیمه اول سال ۲۰۱۱ رشد سالانه ۵۱ درصدی را به ثبت رساند.

در حال حاضر در پنج قاره و در بازار هایی با تنوع اروپا به فروش می رسد. مکزیک، آمریکای جنوبی و آسیا و اقیانوسیه.

تعمیر ضبط کولیوس گاهی نگرانی ایجاد می کند که آیا در ایران متخصص آن وجود دارد؟ با افتخار بله تیم تعمیرات کریم سیستم

نسل دوم کولیوس در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۶ توسط کارلوس گوسن، رئیس رنو معرفی شد.

علیرغم شایعات گسترده ای مبنی بر اینکه جدید ترین شاسی بلند رنو مکستون نام گذاری می شود

اما این شرکت در عوض تصمیم گرفته است تا نام کولیوس را بازگرداند.

به عنوان استاندارد این خودرو دارای یک صفحه نمایش لمسی هفت اینچی است، در حالی که سطوح تر بالاتر دارای یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی ۸.۷ اینچی است.

گیربکس ها دستی و اتوماتیک هستند. کولیوس جدید اولین بار در ۱ آگوست ۲۰۱۶ در استرالیا به فروش رفت و تا اواسط سال ۲۰۱۷ در بیشتر آسیا، اروپا و آمریکای جنوبی عرضه شد.

تعمیر ضبط کولیوس مدل جدید

فیس لیفت سال ۲۰۲۰ در پایان اکتبر ۲۰۱۹ وارد مکزیک شد. این قرار بود در نمایشگاه بین‌المللی خودرو مانیل ۲۰۲۰ در ۲ آوریل ۲۰۲۰ توسط رنو سامسونگ موتورز به عنوان QM6 نمایش داده شود.

سه سال پس از معرفی مجدد آن به بازار بریتانیا و ده سال پس از پایان فروش مدل اصلی در بریتانیا، در جولای ۲۰۲۰ در بریتانیا به دلیل فروش ضعیف متوقف شد.

تعمیر ضبط کولیوس مهارتی نیاز دارد که در کنار تجربه بالا ایجاد می شود.

همینطور ما مانیتور فابریک رنو کولیوس را دارا هستیم برای کسانی که می خواهند سیستم صوتی خودرو را به روز کنند. برای دیدن اطلاعات درباره این موضوع به وبسایت فروشگاه ضبط خودرو کریم سیستم مراجعه فرمایید.

ردیاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *