نحوه ریست کردن ضبط پایونیر

نحوه ریست کردن ضبط پایونیر را قصد داریم در این مقاله براییتان توضیح دهیم.

گروه کریم سیستم ۲۵ سال در زمینه تعمیرات ضبط و فروش انواع سیستم صوتی فعال است.

اگر می‌دانید چگونه از موسیقی خوب در حالی که دستانتان روی فرمان است لذت ببرید، می‌دانید که چگونه ضبطی که ناگهان دچار مشکل می شود چقدر آزار دهنده خواهد بود. خوشبختانه، پایونیر یکی از آنها نیست.

اما این بدان معنا نیست که شما مطمئناً می توانید بگویید که همیشه از تمام تنظیماتی که دارد راضی خواهید بود، به خصوص زمانی که آنها نتوانند آنچه را که می خواهید برای شما انجام دهد.

راه هایی وجود دارد که بدانید چگونه ضبط ماشین پایونیر را ریست کنید و تنظیمات دلخواه خود را انجام دهید.

یک دقیقه صبر کنید! چه کسی گفته که چیز سختی خواهد بود؟ پس از چند مرحله ساده، می توانید آن را به تنظیمات کارخانه برگردانید. تنها کاری که اکنون باید انجام دهید این است که به خواندن ادامه دهید.

شاید فکر می کنید که ما فقط چند مرحله را به شما می گوییم و این برای بازگشت به حالت کارخانه کافی است. شما کاملاً اشتباه می کنید.

در واقع مدل های مختلفی در ضبط ماشین پایونیر وجود دارد و همه آنها با یک روش ریست نمی شوند.

از آنجایی که نمی‌دانیم کدام یک را در خودرو خود نصب کرده‌اید، فکر می‌کنیم بهتر است به شما بگوییم که چگونه تنظیم مجدد را در همه آن مدل‌ها انجام دهید.

راستی قبل از اینکه وارد توضیحات اصلی شویم این نکته بگوییم که ما همه ضبط را مثل تعمیر ضبط انواع هیوندا تخصصی انجام می دهیم.

استریو پایونیر DEH

نحوه ریست کردن ضبط پایونیر DEH سریع

اولین مورد در لیست ما Pioneer DEH است که یکی از استریوهای محبوب خودرو در زمان حال است. در ابتدا، ممکن است مانند یک بخش پیچیده برای قرار دادن در حالت تنظیم مجدد به نظر برسد. اما حقیقت این است که تنها چهار مرحله ساده برای بازنشانی و ریست کردن این ضبط پایونیر وجود دارد. آن مراحل عبارتند از:

به دنبال دکمه SRC باشید که قرار است در گوشه سمت چپ بالای ضبط باشد. پس از فشار دادن آن، آن را نگه دارید تا ضبط به حالت دمو برود.

آیا آن دکمه انتخابگر بزرگ را می بینید؟ اکنون، آن را فشار داده و در حالت انتظار نگه دارید تا زمانی که “منو” را در صفحه مشاهده کنید.

در مرحله بعد، دکمه را پایین بیاورید و گزینه “Initial” را دقیقا روی صفحه نمایش خواهید دید. پس از آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه انتخابگر را فشار دهید تا گزینه مورد نظر انتخاب شود.

هنگامی که گزینه Initial را انتخاب کردید، باید دوباره دکمه را بچرخانید تا به گزینه System Reset برسید. وقتی روی صفحه ظاهر شد، با یک بار فشار دادن دکمه، آن را انتخاب کنید و فرآیند تنظیم مجدد از همان جا شروع می شود.

این چهار مرحله نحوه نحوه ریست کردن ضبط پایونیر DEH است.

ضبط پایونیر AVH یا مانیتوری

نحوه ریست کردن ضبط پایونیر AVH سریع

واضح است که پایونیر AVH یکی دیگر از مدل های استریو پایونیر است. حال، سؤال این است که چگونه یک مانیتور پایونیر را با این تنوع بازنشانی کنیم؟ روند این یکی نیز با سه مرحله زیر بسیار آسان است.

ابتدا به نماد تنظیمات چرخ دنده در گوشه نگاه کنید و روی آن ضربه بزنید.

اکنون نمادی از “آچار و پیچ گوشتی” را در سمت چپ خواهید دید. روی آن تنظیم ضربه بزنید.

این مرحله نهایی است که در آن باید به پیمایش ادامه دهید تا به “بازیابی تنظیمات” برسید. پس از رسیدن به آنجا، آن را انتخاب کنید.

پس از انتخاب آن، یک اعلان تأیید وجود خواهد داشت تا تأیید شود که آیا می خواهید این کار را انجام دهید یا نه. برای ادامه تنظیمات، «بازیابی» را بزنید. امیدواریم اکنون در مورد نحوه تنظیم مجدد ضبط تصویری ماشین پایونیر این مدل ابهام نداشته باشید.

گیرنده یا ضبط های تک دین پایونیر

اگر در مورد نحوه تنظیم مجدد ضبط پایونیر تک DIN سردرگم هستید، این روش برای شما مناسب است. اما مطمئن شوید که مدل مربوط به سال ۲۰۲۰ یا پس از آن است.

همچنین زمانی که یکی از مدل های MVH-S522BS، MVH-S320BT، MVH-S322BT، MVH-S720BHS، DEH-S5200BT، DEH-S4200BT، DEH-S4220-HDE، DEH-S4220-HDE، DEH-S4220-HDE، S6200BS، DEH-S6220BS دارا هستید.

بنابراین برای تنظیم مجدد یکی از آنها، باید مراحل زیر را انجام دهید:

اول از همه، پنل صفحه جلوی مدل را بیرون بیاورید، اما این کار را با دقت انجام دهید. برای آن، شما باید کاری انجام دهید جز اینکه دکمه خارج کردن آن را در گوشه فشار دهید.

هنگامی که پنل را خارج کردید، یک سوراخ کوچک در آنجا خواهید دید که همان سوراخ تنظیم مجدد است. حالا یک سنجاق بردارید و آن را داخل سوراخ قرار دهید. یک دکمه در داخل وجود دارد. فشار دهید. اگر احساس کردید که دکمه را فشار داده اید، سنجاق را از آنجا خارج کنید.

حالا پنل را بردارید و آن را به موقعیت قبلی خود برگردانید.

ضبط های دو دین پایونیر

نحوه ریست ضبط دو دین پایونیر

زمان آن رسیده است که به شما نشان دهیم چگونه گیرنده پایونیر را با دو DIN یا هر مدل دیگری در بین

MVH-S620BS، MVH-S622BS، FH-S520BT، FH-S722BS، MVH-S420BT بازنشانی کنید.

بنابراین چگونه ضبط ماشین پایونیر این مدل ها را ریست می کنید؟ با دو مرحله ساده.

مرحله اول به نوعی مانند مدل قبلی است. اما تنها تفاوت این است که این بار نیازی به برداشت پنل نخواهید داشت. سوراخ تنظیم مجدد را دقیقاً در کنار درگاه USB خواهید دید. یک دکمه در داخل وجود دارد که باید آن را فشار دهید.

از آنجایی که نمی توانید با انگشتان خود به دکمه دسترسی پیدا کنید، یک سنجاق  بردارید تا دکمه تنظیم مجدد را فشار دهید. پس از انجام این کار، فرآیند تنظیم مجدد ریزپردازنده آغاز می شود.

اگر ندانید چگونه ضبط را ریست کنید، حتی همین چیز ساده هم می تواند باعث سردرد شما شود.

نحوه ریست کردن ضبط پایونیر در تمامی مدل ها را برای شما خواننده عزیز توضیح دادیم تا در مواقعی که لازم بود از آن استفاده کنید.

شما دیگر از نحوه تنظیم مجدد استریو ماشین پایونیر بی اطلاع نیستید، حداقل پس از دانستن همه آن روش‌های آسان.

گروه کریم سیستم تعمیرات تخصصی انواع ضبط ماشین را انجام می دهد مثلا تعمیر ضبط رنو ساندرو را کمتر از یک روز انجام می دهد.

تعمیر مانیتور ماشین

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *