کیاموتورز شرکتی کره‌ای به مدیریت کیا هیونگ-کئون لی و زیرمجموعه‌ای ازهیوندای موتور گروپ، می‌باشد. کیا به معنی “برﺁمده ﺍز ﺁسیا” است.

کیاموتورز، شرکت خودروسازی کره‌ای است و زیرمجموعه‌ای از هیوندایموتور گروپ، می‌باشد.

شرکت کیا در سال ۲۰۱۳ با تولید ۲٫۷۵ میلیون دستگاه خودرو، به عنوان دومین خودرو ساز کره جنوبی مطرح گردید.

کیاموتورز در حال حاضر ۸ کارخانه تولیدی خودرو دارد، که در کشورهای ایالات متحده آمریکا، چین، کره جنوبی، ویتنام و اسلواکی واقع شده‌اند.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول مستقر است و سهام آن در بازار بورس کره دادوستد می‌گردد تعمیر ضبط کیا. شرکت هیوندای‌موتور با

داشتن ۳۳٫۹۹٪ درصد از سهام کیاموتورز،، بزرگترین سهام‌ دار آن محسوب می‌شود.

شرکت کیا موتورز قدیمی‌ترین شرکت خودروسازی کرهﺍی است. شرکت کیا در سال ۱۹۴۴ در زمینه ساخت و تولید مفتول‌های فلزی و دوچرخه‌سازی، فعالیت خود را آغاز کرد.

در سال ۱۹۵۲، شرکت کیا نام خود رﺍ ﺍز “صنایع دقیق کیونگ سانگ” به کیا تغییر داد و پس از آن اقدام به ساخت موتورسیکلت،کامیون و خودرو‌های سواری نمود.

در سال ۱۹۸۶ و با همکاری شرکت فورد، کیا به منظور صادرات اقدام به تولید برخی ﺍز مدل‌های مزدا همچون مزدا فامیلا هم برﺍی بازﺍر دﺍخلی و هم برﺍی بازﺍر خارجی کرد.

تعمیر ضبط کیا تعمیرات

این شما و این تاریخچه کیا

ﺍین مدل‌ها شامل کیا پرﺍید (بر اساس مدل مزدا۱۲۱) و کیا ﺁوﻻ بودند و تعمیر ضبط کیا بسیار با اهمیت است، که در بازﺍر آمریکای شمالی و استرالیا با نام‌های فورد فستیوا و فورد ﺍسپایر به فروش رسیدند.

در حالی که کیاموتورز در سال ۱۹۸۶ فقط ۲۶ دستگاه خودرو تولید نموده بود، سال بعد و تنها در فاصله یک سال، تولیدش را به ۹۵٫۰۰۰ دستگاه

ارتقا داد. در سال ۱۹۹۲، کیاموتورز آمریکا، در ایالات متحده آمریکا کار خود را شروع کرد. نخستین خودرو دﺍرﺍی برند کیا، در فوریه ۱۹۹۴ در ﺍیاﻻت

متحده ﺍز سوی ۴ شعبه نمایندگی فروش در پورتلند، اورگن فروخته شد. ﺍز ﺁن زمان کیا به شکلی روشمند فعالیت خود رﺍ گسترش داد.

نمایندگی‌های فروش در سال ۱۹۹۴ مدل کیا سفیا ﺍین شرکت رﺍ به فروش رساندند و پس ﺍز مدتی، ﺍندک خط تولید محصول ﺍین شرکت، به وسیله مدل کیا اسپورتیج، شرکت توسعه پیدا کرد.

با ﺍین وجود، ورشکستگی شرکت کیا در سال ۱۹۹۷ که در جریان بحرﺍن مالی ﺁسیا اتفاق افتاد، سبب شد که ﺍین شرکت به وسیله شرکت خودروساز

کرهﺍی دیگری، به نام هیوندای‌موتور در سال ۱۹۹۸ توسط خرید سهام شرکت فورد، که در سال ۱۹۸۶ بخشی ﺍز سهام ﺍین شرکت رﺍ خریده بود، تحت سلطه خود در آورد.

شرکت کیاموتورز در سال ۱۹۹۸، با مدیریت هیوندای‌موتور گروپ، شروع به صادرﺍت خودرو کیا منتور کرد. این مدل از کیا رقیب مدل‌های فورد

ﺍسکورت و اپل ﺁسترﺍ در بازار اروپا به حساب می‌آمد، که به علت قیمت پائین، فروش نسبتأ بالایی در اروپا داشت. در اواسط دهه ۱۹۹۰ مدل هاچ‌ بک

منتور، با نام کیا شوما ارائه گردید. تغییر ظاهری (فیس لیفت) که در سال ۱۹۹۹ انجام شد، کیا منتور رﺍ همچنان در رده سدان حفظ کرد و تعمیر ضبط کیا بسیار با اهمیت است.

شرکت کیا زمانی که کیا کردوس رﺍ تولید نمود، به بازﺍر خودرو‌های خانوﺍدگی وﺍرد شد. کردوس که خودروی چهار در و در کلاس سدﺍن محسوب می‌شد، در سال ۱۹۹۹ عرضه شد.

کیا در اروپا (تعمیر ضبط کیا کریم سیستم)

ﺍز سال ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۹ شرکت کیا تولید فرمان سمت رﺍست به‌ همرﺍه فرمان‌های سمت چپ، در سایت تولیدی خود در کارمن ﺁلمان را شروع کرد.

ﺍز سال ۱۹۹۹ تا زمان توقف ﺁن در سال ۲۰۰۳ کلیه مدل‌های کیا ﺍسپورتیج به فروش رسیده در ﺍروپا، در کارخانه کیا موتورز ﺁلمان ساخته می‌شد.

درر سال ۲۰۰۳ مجددا خط تولید مدل ﺍسپورتیج به کره جنوبی انتقال یافت.

ﺍز ﺍبتدﺍی سال ۱۹۹۱ شرکت کیا صادرﺍت خودرو به ﺍروپا رﺍ با خودرو مینی کیا پرﺍید شروع کرد. آغاز فروش ﺍین محصول در ﺍروپا ﺍستقبال خوبی را در

پی داشت، تا آنجایی که در اواخر دهه ۱۹۹۰ میلادی با کاهش درخواست این مدل، خط تولید مدل پراید در ماه مه ۲۰۰۰ به توقف کامل رسید.

از سال ۲۰۰۱ خودرو کیا ریو هم مانند پراید، از خط تولید محصولات کیاموتورز خارج گردید.

در سال ۲۰۰۴ ورود کیا پیکانتو در جایگاه خودروی شهری به ﺍروپا آغاز شد و تعمیرات ضبط کیا بسیار موضوع با اهمیتی است.

ﺍین خودرو ثابت کرد که کیا در راستای عرضه محصول به خریدﺍرﺍن ﺍروپایی که به بودجه خود برﺍی خرید خودرو توجه می‌کنند، موفق بوده است.

تا سال ۲۰۰۷ کیا سابقه‌ای شانزده ساله در صادرﺍت خودرو به ﺍروپا را دارا بوده ﺍست. در زمان ورود به بازﺍر ﺍروپا، فقط یک مدل به فروش رفت بود.

دﺍمنه مدل‌های قابل فروش در ﺍروپا رفته رفته گسترده‌تر شد به طوریکه در حال حاضر در هر یک ﺍز بخش‌های بازﺍر، به جز بازﺍر خودرو‌های لوکس و ﺍسپورت به رقیبی جدی برﺍی سایر شرکت‌ها مبدل شده است.

رشد و توسعه برند

کیاموتورز سه سایت تولیدی خودرو در کره جنوبی و یک کارخانه در کشور اسلواکی، دو کارخانه در چین و یک شاخه آمریکایی

به نام “کیاموتورز آمریکا” را دارد، که در ۲۰ اکتبر ۲۰۰۶ در جایگاه نخستین کارخانه مونتاژ محصولات کیا

در وست پوینت ایالت جورجیا با هزینه‌ای بیش از یک میلیارد دلار افتتاح شد.

از سال ۲۰۰۵، کیا تاکید خاصی بر بازار اروپا داشته است و فروش محصولاتش از مرز یک میلیون دستگاه رد شده ‌است.

کیاموتورز در حال حاضر رو به توسعه ترین خودروساز در آن قاره است و این فقط یکی از موفقیت‌های شرکت با سابقه کیا در بازار اروپا می‌ باشد.

تعمیرات مانیتور انواع خودرو کیا نیز توسط ما انجام می گردد.

تعمیر مانتیور ماشین

ردیاب خودرو

لوازم جلوبندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *