تعمیرات مانیتور خودرو

تعمیرات مانیتور خودرو به هر نوع عیب و ایرادی را تیم تعمیر کریم سیستم انجام می دهند. ۰۹۱۲۱۲۰۳۷۶۷

تاچ از کار افتاده، صفحه سفید شده، مشکل در پخش موزیک، هنگ کردن و… همگی راه حل دارد و کریم سیستم راه حل آن را می داند.

تعمیرات ما معمولا در کمتر از یک روز انجام می گردد در کشور ما این سرعت تعمیر بی مانند می باشد.

دنبال تخصص و سرعت هستید که سریعا از مانیتور ضبط خودرو خود استفاده کنید؟؟ با ما تماس بگیرید.

برای تیم ما فرقی ندارد اتومبیل شما چه مارک و مدلی است ما سریعا سیستم صوتی آن را تعمیر می کنیم.

تکامل اتصال خودرو های مدرن، اطلاعات سرگرمی و ناوبری

آیا می توانید تصور کنید که با ماشین خود سفر کنید و به یک نقشه بزرگ تا شده تکیه کنید تا به شما کمک کند از نقطه A به نقطه B برسید؟

خوب، قبل از اینکه فناوری GPS در وسایل نقلیه ادغام شود، این امر عادی بود.

پیشرفت‌ های با تکنولوژی بالا نه تنها به مسیر های رانندگی کمک می‌کنند بلکه به لذت بردن شما از سرگرمی در جاده کمک می‌ کنند.

تاریخچه و تکامل سیستم اطلاعات سرگرمی و سیستم ناوبری اتصال خودرو یکی از مواردی است که برای هر عاشق خودرو یا متخصصی جالب است.

حالا فرض کنید مانیتور شما دچار شکستگی می باشد اگر به سراغ مرکز تعمیرات مانیتور خودرو نروید باید باز از هماننقشه قدیمی استفاده کنید.

سیستم های اطلاعات سرگرمی در اکثر خودرو ها استاندارد هستند. اکثر خودرو های جدید مجهز به اتصال Wi-Fi برای همه دستگاه های تلفن همراه هستند.

لذت بردن از انواع سرگرمی ها از رادیو ماهواره ای گرفته تا تماشای فیلم های مورد علاقه خود غیر عادی نیست. سیستم اطلاعات و سرگرمی خودرو از آغاز ساده خود فاصله زیادی گرفته است.

این تکامل در دهه های مختلف و تعمیرات ضبط مانیتور

دهه ۱۹۳۰ تا ۱۹۵۰ – رادیو AM معرفی شد و بعداً به یک ویژگی ایستگاه از پیش تنظیم شده مجهز شد.

در دهه ۱۹۵۰، ایستگاه‌های FM به این مجموعه اضافه شدند که به مالکان خودرو گزینه‌های بیشتری برای فهرست‌ بندی می‌ داد.

دهه ۱۹۶۰ نوار کاست ۸ آهنگی روی صحنه آمد. رانندگان اکنون می توانستند هر زمان که پشت فرمان می نشستند به موسیقی خوانندگان مورد علاقه خود گوش دهند. امروز ما موسیقی را پخش می کنیم. در آن زمان با ظهور این نوار ها، موسیقی متحرک شد.

دهه ۱۹۷۰ فناوری به سرعت حرکت کرد، بنابراین طولی نکشید که نوار ۸ تراک با نوار کاست کوچکتر جایگزین شد. این کاست های دو طرفه تقریباً ۴۵ دقیقه موسیقی را در هر طرف نگه می داشتند.

دهه ۱۹۸۰ سی دی ها به عنوان جایگزین مناسبی برای نوار کاست ظاهر شدند. این دیسک ها کیفیت صدای بهتری را ارائه می کردند. به علاوه دوستداران موسیقی می توانند با دانلود MP3 بر روی این دیسک ها، لیست پخش خود را ایجاد کنند.

در دهه ۲۰۰۰ سرگرمی‌ های خودرو دارای سیستم‌ های صفحه لمسی، ورودی‌ های کمکی و قابلیت‌ های بلوتوث بودند. همچنین موسیقی با کنترل صدا و تماس های هندزفری با فورد Sync در سال ۲۰۰۷ وارد بازار شد.

سیستم ناوبری سیستم اطلاعات سرگرمی اتصال خودرو تا سال ۲۰۱۰ به سطوح جدیدی رسید. در این زمان افزایشی در برنامه ها وجود داشت.

علاوه بر این اتصال Wi-Fi در بسیاری از برند ها و مدل‌ ها به یک عنصر اصلی تبدیل شد. علاوه بر این، اپل و گوگل پلی و اندروید اتو را راه اندازی کردند. سال ۲۰۱۰ پایانی بود برای تجهیز خودرو های جدید به دستگاه پخش کاست.

تعمیرات مانیتور خودرو تخصصی

چگونگی تکامل GPS

وزارت دفاع در سال ۱۹۷۳ سیستم موقعیت یابی جهانی را توسعه داد. این سیستم برای اولین بار توسط نیروی هوایی ایالات متحده مورد استفاده قرار گرفت.

GPS در دهه ۱۹۸۰ در دسترس عموم قرار گرفت. با این حال تا دهه ۲۰۰۰ به جریان اصلی تبدیل نشد.

اینترنت دانلود مسیر های رانندگی و نقشه های خیابان را برای رانندگان آسان تر کرد. باز هم این یک وضعیت ایده آل نبود. رانندگان اغلب مجبور می شدند برای خواندن نقشه ها جلو بیایند. در کنار آن گم شدن و دور زدن اشتباه همچنان یک مشکل باقی مانده است.

GPS به عنوان دستگاه های تلفن همراه مستقل آغاز شد. نسخه‌ های قبلی ویژگی‌ های محدودی داشتند و فقط گرافیک نقشه دو بعدی را ارائه می‌کردند. در نهایت، ارتقا هایی انجام شد که شامل موارد زیر بود:

البته دیری نگذشت که این پیشرفت ها به مدرسه قدیمی تبدیل شد. دستگاه‌های GPS قابل حمل در اکثر موارد با گوشی‌ های هوشمند جایگزین شدند. این تلفن‌ ها شامل قابلیت‌ های GPS، ناوبری با قابلیت صوتی، به‌ روزرسانی‌ های منظم و گیرنده‌ های دارای بلوتوث بودند.

تا آنجا که به خودرو های جدید مربوط می شود ناوبری GPS داخل خودرو با قابلیت صوتی در حال تبدیل شدن به یک ویژگی استاندارد است.

درایور ها همچنین از فناوری هایی مانند Android Auto یا Apple Carplay’s Siri پشتیبانی می شوند. سیستم های GPS مبتنی بر خودرو نسبت

به دستگاه های GPS قابل حمل مزایایی دارند. به عنوان مثال آنها قابل اعتماد تر هستند و به محض روشن شدن موتور کار می کنند.

با این همه کارایی قطعا تعمیرات مانیتور خودرو باید توسط کسی انجام شود که کاملا با سیستم و قطعات و تکامل آن آشنا است.

کریم سیستم

فناوری مدرن سیستم اطلاعات سرگرمی و سیستم ناوبری اتصال خودرو را به روش های شگفت انگیزی متحول کرده است.

تصور اینکه چگونه بدون راحتی GPS و لذت بردن از سرگرمی های دارای Wi-Fi در اطراف رانندگی کردیم، سخت است.

اگر چه دستگاه‌ های پیشرفته زندگی را آسان‌ تر می‌ کنند، اما کامل نیستند. اگر با هر گونه مشکلی در فناوری خودروی خود مواجه شدید

با تیمتعمیر ضبط و مانیتور کریم سیستم تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن به شما کمک کنیم.

تعمیر ضبط

فروش ضبط خودرو

لوازم جلوبندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *