تعمیر مانیتور اندرویدی خودرو

تعمیر مانیتور اندرویدی خودرو و تعویض آن با مانیتور های نو و آکبند توسط گروه کریم سیستم با قیمت مناسب.

صفحه نمایش مولتی مدیا ماشین چگونه تعمیر می شود؟ ما می خواهیم آن را برای شما توضیح دهیم.

مانیتور های ماشین با صفحه لمسی هوشمند بسیار راحت تر از همتایان آنالوگ خود استفاده می شوند.

آنها به شما این امکان را می دهند که به جای چرخاندن دکمه ها، موج های رادیو را تغییر دهید یا صدا را فقط با لمس نوک انگشتان خود کنترل کنید. حتی برخی از آنها دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند جی پی اس، پخش ویدئو، ادغام تلفن و موارد دیگر هستند!

متأسفانه آنها از مشکلات مصون نیستند. ویژگی صفحه نمایش لمسی اغلب اولین چیزی است که شروع به خرابی می کند.

اگر به طور تصادفی صفحه نمایش را شکستید یا اگر به طور ناگهانی از کار افتاد، نگران و ناامید نشوید.

ما دقیقاً به شما می گوییم که چگونه یک مانیتور اندرویدی خودرو را تعمیر کنید. بنابراین به جای خرید یک مدل جدید، می توانید سعی کنید همه آن را خودتان تعمیر کنید!

مشکلات اصلی صفحه نمایش لمسی ماشین چیست؟

تعمیر مانیتور اندرویدی خودرو و تعویض نمایشگر

بیایید کمی در مورد مشکلات اصلی که به تعمیر مانیتور ماشین ختم می شود را بیاموزیم. این مهم است زیرا شما از مسائلی که ممکن است در آینده با آن روبرو شوید آگاه خواهید بود و می توانید به سرعت نحوه حل آنها را بیابید.

مشکل ۱: عدم پاسخگویی

مانیتور اندرویدی خودرو تنها زمانی سرگرم کننده است که به انگشتان شما پاسخ دهد. اما هنگامی که صفحه نمایش پاسخ نمی دهد، مهم نیست که چقدر پر کاربرد باشد، می تواند واقعا آزار دهنده باشد.

متاسفانه غیرعادی نیست که مولتی مدیا ماشین به صفحه لمسی پاسخگو نباشند، ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد.

به عنوان مثال اگر صفحه نمایش کالیبراسیون خود را از دست داده باشد، آن طور که انتظار می رود پاسخ نمی دهد زیرا نمی تواند فشار لمس را به درستی ثبت کند.

تجمع کثیفی و گرد و غبار نیز می تواند باعث عدم پاسخگویی صفحه نمایش لمسی شود. اگر مرتب تمیز نکنید، این کثیفی ها حتی می توانند برای همیشه به قطعه آسیب برسانند.

مشکل ۲: مشکل سیم کشی

اگر مشکل سیم کشی داخلی وجود داشته باشد، صفحه لمسی شما کار نمی کند. در برخی موارد، شما حتی نمی توانید آن را روشن کنید.

این ممکن است به دلیل نصب معیوب اتفاق بیفتد که رفع آن چندان سخت نیست. گاهی اوقات، لرزش شدید می تواند باعث شل شدن سیم ها شود.

مشکل ۳: مستعد آسیب فیزیکی

صفحه نمایش های لمسی بسیار شکننده هستند، بنابراین بسیار مستعد آسیب فیزیکی هستند. آنها می توانند به راحتی بشکنند.

برای مثال اگر ماشین شما کمی بیش از حد از روی سرعت گیر بپرد، احتمالاً چند ترک یا در بدترین حالت، صفحه نمایش شکسته خواهید شد!

اگر به طور تصادفی به صفحه ضربه بزنید، صفحه نمایش نیز می شکند. علاوه بر این، لمس طولانی مدت می تواند خراش هایی ایجاد کند که بعداً منجر به آسیب قابل توجهی می شود.

اگر می‌خواهید برای مدت طولانی یک تکه باشند، باید هنگام استفاده از آن‌ها دقت بیشتری داشته باشید.

مشکل ۴: خطای نرم افزار

این مورد مهم نیز باعث نیازمند شدن شما به تعمیر مانیتور اندرویدی خودرو خواهد شد.

ضبط و مانیتور هوشمند با صفحه لمسی ماشین برای عملکرد صحیح به نرم افزار متکی هستند. میلیون‌ها کد به آن‌ها اجازه می‌دهند تا همانطور که انجام می‌دهند عمل کنند.

معمولاً نرم افزار دارای اشکالات و خطاهایی است. وقتی این اتفاق می‌افتد، ضبط شما آنطور که انتظار می‌رود کار نمی‌کند. تا زمانی که راهی برای رفع مشکل نرم افزاری پیدا نکنید، شروع به کار نادرست می کند.

اینها رایج ترین مشکلات مانیتور اندرویدی خودرو هستند. در اکثر موارد ایراد ها این موارد است ولی اگر با چیزی غیر این ها مواجه شدید می توانید با مشاوران کریم سیستم تماس بگیرید.

نحوه تعمیر مانیتور اندرویدی خودرو

اکنون می‌ خواهیم به مشکلات استریوهای صفحه لمسی خودرو بپردازیم و راهنمای کاملی برای رفع آنها به شما ارائه دهیم. این راهنمای تعمیر صفحه نمایش تک دین و دو دین است.

از راهنمای تعمیر صفحه نمایش لمسی خودرو که در هنگام لمس پاسخگو نیست، شروع می کنیم. در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید برای تعمیر آن انجام دهید.

مرحله ۱: ریست و راه اندازی مجدد ضبط خود را امتحان کنید

قبل از هر کاری مولتی مدیا خود را راه اندازی مجدد کنید. راه اندازی مجدد اغلب قدرت معجزه آسایی تعمیر دستگاه های تکنولوژیکی را دارد، بنابراین ممکن است خوش شانس باشید!

اکثر دستگاه ها را می توان با فشار دادن و نگه داشتن دکمه پاور به مدت ۵ تا ۱۰ ثانیه راه اندازی مجدد کرد.

مرحله ۲: نمایشگر را به درستی و صحیح تمیز کنید

سعی کنید صفحه لمسی خود را تمیز کنید. به یاد داشته باشید که در هنگام این کار ملایم باشید زیرا نمی خواهید به صفحه نمایش آسیب برساند.

قبل از هر کاری دست های خود را تمیز کنید. سپس اقدام به برداشتن محافظ صفحه نمایش قدیمی کنید. سپس یک پارچه تمیز را در محلول تمیزکننده صفحه آغشته کرده و به آرامی روی صفحه بمالید. وقتی کارتان تمام شد، یک محافظ جدید اعمال کنید. این ممکن است کار را ردیف کند.

مرحله ۳: بازنشانی به تنظیمات کارخانه را تست کنید

به عنوان آخرین راه حل، می توانید بازنشانی کارخانه ای را برای تعمیر دستگاه خود انجام دهید. در مانیتور های اندرویدی خودرو  این عمل راحت تر است. حتی اگر صفحه نمایش کاملاً پاسخگو نباشد، می توان کار را با استفاده از صفحه کلید USB انجام داد.

بازنشانی کارخانه ای هر مشکل مربوط به نرم افزار را حل می کند و کالیبراسیون را نیز برطرف می کند. بنابراین این باید به تعمیر مانیتور اندرویدی خودرو کمک کند. اکثر استریوها دارای دفترچه راهنما هستند که نحوه تنظیم مجدد کارخانه را به شما آموزش می دهد.

راهنمای تعمیر و تعویض صفحه نمایش لمسی شکسته

تعمیر مانیتور اندرویدی ماشین تخصصی

اگر صفحه لمسی شما کاملاً شکسته است، هیچ راهی جز جایگزینی و تعویض آن وجود ندارد در واقع ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید و می‌توانید آن را به تنهایی انجام دهید، حتی اگر قبلاً این کار را انجام نداده باشید.

ما یک راهنمای گام به گام برای تعمیر مولتی مدیا صفحه لمسی برای راحتی شما ارائه می دهیم!

در اینجا ابزارهایی هستند که برای تکمیل کل فرآیند به آنها نیاز دارید. بنابراین، مطمئن شوید که همه آنها را در دسترس خود دارید.

مرحله ۱: مانیتور ماشین را بردارید

اولین قدم برای تعمیر و تعویض  مانیتور اندرویدی خودرو این است که استریو ماشین را از داشبورد ماشین خود بردارید. پاک کننده پانل را بگیرید و از آن برای جدا کردن پانل استفاده کنید. سپس پیچ هایی را که برای قرار دادن استریو در داخل استفاده می شود باز کنید. قبل از بیرون کشیدن دستگاه، سیم ها را با دقت جدا کنید. به کابل هایی که در حال برداشتن هستید توجه داشته باشید زیرا بعداً دوباره سیم کشی خواهید کرد.

مرحله ۲: ضبط ماشین را جدا کنید

اکنون که استریو بدون سیم است، آن را در مکانی امن و مطمئن قرار دهید تا بتوانید آزادانه روی آن کار کنید. پیچ گوشتی خود را بردارید و شروع به باز کردن تمام پیچ هایی که روی سطح پیدا می کنید، کنید. سپس پنل جلویی را باز کنید.

متوجه قفل های متعددی بر روی بدنه طضب خودرو خواهید شد که باید قفل آن ها را باز کنید. این را می توان با اعمال کمی نیرو در جهت درست انجام داد. می توانید از پاک کننده پنل نیز استفاده کنید.

مرحله ۳: سیم های اصلی پنل صفحه را از جای خود جدا و خارج کنید

پس از باز شدن کامل شاسی، می توانید همه چیز داخل مولتی مدیا را ببینید. نگاهی به داخل بیندازید. شما باید مجموعه ای از مدارها و چندین سیم را پیدا کنید که مستقیماً به صفحه نمایش می روند. حالا به آرامی این سیم ها را جدا کنید.

در تعمیر مانیتور اندرویدی خودرو این قسمت را فراموش نکنید چون در ادامه دوباره به سراغ آن خواهید آمد.

مرحله ۴: نمایشگر را جدا کنید

سیم هایی را که به صفحه لمسی وصل شده اند باید به همین ترتیب جدا کنید. بسته به محل قرارگیری مادربرد، ممکن است مجبور شوید پیچ‌ها را از روی مادربرد جدا کنید. اطمینان حاصل کنید که صفحه لمسی به طور کامل از مادربرد جدا شده است.

مرحله ۵: صفحه لمسی شکسته را بردارید

صفحه نمایش لمسی معمولاً با استفاده از چسب به جای پیچ وصل می شود. بنابراین، قبل از برداشتن صفحه، باید چسب را شل کنید. به محض اینکه کارتان تمام شد، ال سی دی کاملاً در معرض دید قرار می گیرد!

مرحله ۶: LCD را تمیز کنید

اکنون LCD را با استفاده از پاک کننده صفحه به آرامی تمیز کنید تا از شر تمام گرد و غبار و زباله های باقی مانده خلاص شوید. پارچه میکروفایبر مفید خواهد بود، بنابراین از آن برای گرفتن بهترین نتیجه استفاده کنید. با این حال، شما نباید خیلی محکم فشار دهید.

مرحله ۷: صفحه لمسی جدید را نصب کنید

پس از اتمام تمیز کردن LCD، اکنون زمان نصب صفحه نمایش است. برای نصب قطعه جدید باید از چسب باکیفیت و قوی مانند نوار چسب دو طرفه استفاده کنید. نوارهای چسب را به قطعات نازک و بلند ببرید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

سپس یک طرف نوارها را جدا کرده و در دو طرف صفحه جدید قرار دهید. پس از آن، طرف دیگر را جدا کنید. اکنون، مطمئن شوید که صفحه نمایش را با پنل کاملاً تراز کرده اید. سیم ها نیز باید به درستی تراز شوند. سپس صفحه لمسی را به آرامی روی پنل قرار دهید.

ممکن است مجبور شوید کمی نیرو برای اتصال صحیح صفحه نمایش اعمال کنید. جایی برای ورود هوا نگذارید زیرا اتصال باید هوابند باشد!

امیدواریم که تا این جا تعویض و تعمیر مانیتور اندرویدی خودرو برایتان سخت نبوده باشد، اما هنوز ادامه دارد.

مرحله ۸: یک محافظ صفحه اضافه کنید

قبل از مونتاژ مجدد همه چیز، مطمئن شوید که یک محافظ صفحه نمایش اضافه کنید تا از محافظت بیشتر در برابر گرد و غبار و خراش اطمینان حاصل کنید. این کار شما را از مشکل باز کردن دوباره همه چیز صرفه جویی می کند تا بعداً محافظ صفحه نمایش را اعمال کنید.

مرحله ۹: همه چیز را به دقت جمع کنید

یادتان هست چطور همه چیز را قطع کردید؟ حالا شما همین کار را انجام می دهید، فقط برعکس! آن سیم ها را بگیرید و دوباره وصل کنید. قبل از اتصال سیم های پنل به مادربرد، مطمئن شوید که سیم های صفحه را به پنل وصل کرده اید.

مادربرد را در جای خود پیچ ​​کنید. سپس شاسی را ببندید. پس از آن، باید سیم های ضبط را دوباره به ماشین وصل کنید.

تمام است، کار شما تمام شده است و صفحه لمسی جدید شما آماده استفاده است!

تعویض مانیتور اندرویدی خودرو تعمیرات تخصصی ضبط

حرف آخر

با راهنمای نحوه تعویض و تعمیر مانیتور اندرویدی خودرو ما باید بتوانید ضبط لمسی خراب خود را به راحتی تعمیر کنید. انجام این کار به تنهایی می تواند باعث صرفه جویی در هزینه های شما شود. با این حال، اگر مشکل برای شما خیلی بزرگ است، باید از یک متخصص کمک بگیرید.

گروه تعمیرات کریم سیستم در این مواقع به کمک شما خواهد آمد و با ضمانت این تعمیرات ضبط و تعویض نمایشگر را برایتان انجام می دهد.

کریم سیستم در یک طرح ویژه مانیتور های خودرو قدیمی معیوب و شکسته شما را با یک مدل جدید با کمترین قیمت تعویض می کند، تمام کار ها را می توانید به ما بسپارید.

فروش ردیاب خودرو

تعمیر ضبط لیفان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *