در زمان خرید مانیتور پدذ اندروید ماشین در مواجهه با بسیاری از برندها و مدل‌ها گیج کننده باشد. با این حال، فرض کنید که سوار ماشینی شده اید که بهترین دستگاه پد اندروید خودرو را داشته و طعم دستگاه با ویژگی‌های عالی را چشیده اید. حالا می‌خواهید یکی از آن‌ها را برای خودتان بخرید.

اگر داخل گوگل، فروش مانیتور پد اندروید ماشین را سرچ کنید مدل‌های مختلفی در اختیار شما قرار می‌دهند. در این مواقع ذهن شما با سؤالاتی مبهم که کدام یک را انتخاب کنید مشغول می‌شود. ما در این مقاله از گروه تعمیرات کریم سیستم قصد داریم شما را با ویژگی‌هایی که یک مانیتور پد اندورید اتومبیل باید داشته باشد آشنا کنیم. با خواندن این مقاله، قطعاً در تصمیم‌گیری برای خرید راحت تر خواهید بود. همراه ما باشید.

فروش مانیتور پد اندروید خودرو

راهنمای خرید و فروش مانیتور پد اندروید ماشین

با توجه به برندهایی مانند Sony، Pioneer، JBL، Blaupunkt و سایر برند‌های موجود در بازار لوازم جانبی خودرو حق انتخاب زیادی برای خرید دارید. هر کدام از برند‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. مهم است که قبل از خرید، اصول اولیه خرید مانتیور پد اندروید را بدانید. صرف نظر از برند یا مدلی که ممکن است به آن علاقه مند باشید، بهتر است چند نکته را در نظر بگیرید.

نوع و اندازه نمایشگر

از قضا، مفهوم هرچه بزرگتر، بهتر، در مورد صفحه‌نمایش اندروید خودرو کاربرد ندارد. یک صفحه با اندازه‌های مختلف از ۶ اینچ تا ۱۳ اینچ ارائه می‌شود. انتخاب مانیتوری که به طور طبیعی تناسب خوبی را با شیار هد یونیت خودروی شما ایجاد کند بهترین انتخاب است. فراموش نکنید که نوع نمایشگر را نیز بررسی کنید. صفحه نمایش IPS فول اچ دی با صفحه نمایش لمسی خازنی گزینه مناسبی می‌توانند باشد.

قدرت پردازش

عملکرد صفحه نمایش ماشین اندرویدی بسیار شبیه به یک کامپیوتر یا یک دستگاه اندرویدی دیگر، بستگی زیادی به قدرت پردازنده دارد. هرچه تعداد هسته‌ها بیشتر باشد، تاخیر کمتر و عملکرد صفحه نمایش ماشین شما سریعتر خواهد بود. یک پردازنده چهار هسته ای با حداقل سرعت ۱.۳ گیگاهرتز نقطه شروع خوبی است.

رم و رام

همیشه به دنبال ظرفیت رم مانیتور پد اندروید ماشین باشید و مناسب ترین مورد را برای استفاده انتخاب کنید. اگر با مانیتور چند کار را انجام می‌دهید، خرید رم بالاتر توصیه می‌شود. در حالی که ورودی‌های ذخیره‌سازی خارجی در اکثر صفحه‌نمایش‌های خودرو ارائه می‌شوند، اما باز هم داشتن فضای ذخیره‌سازی داخلی ضرری ندارد.

ویژگی مانیتور پد اندروید ماشین

GPS داخلی

این یکی از مهمترین اهداف فروش مانیتور پد اندروید ماشین است. با GPS داخلی می‌توانید از نقشه‌ها روی صفحه استفاده کنید. علاوه بر این، با ادغام پیشرفته تلفن هوشمند، می‌توانید به راحتی به نقشه‌های گوگل بر روی صفحه نمایش خود دسترسی پیدا کنید.

Android Auto/Apple CarPlay

استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی غیرقانونی است و مطمئناً دوست دارید صفحه نمایش خودروی شما با گوشی هوشمند همسان سازی شده باشد.اگر کاربر اندروید هستید، پس داشتن Android Auto بی سیم، ادغام و استفاده از ویژگی‌های ضروری گوشی هوشمند را از طریق صفحه نمایش ماشین آسان تر می‌کند. برای کاربران iOS، Apple CarPlay  همین کار را انجام می‌دهد. خوشبختانه، اکثر صفحه‌نمایش‌های اندرویدی خودروها دارای Android Auto/Apple CarPlay داخلی هستند.

گزینه‌های اتصال

اتصال WiFi داخلی و بلوتوث برای هر صفحه نمایش ماشین اندرویدی که خریداری می‌کنید ضروری است. علاوه بر این، WebLink و Phone Link به شما این امکان را می‌دهند که دستگاه‌های تلفن همراه را به صفحه ماشین خود متصل کنید و در حین رانندگی به تماس‌ها پاسخ دهید. با این اتصال می‌توانید برنامه‌های داخل گوشی را روی مانیتور پد اندورید مشاهده کنید.

ورودی‌ها و خروجی‌ها

درست مانند استریو ماشین، صفحه‌نمایش‌های اندرویدی مدرن نیز شیارهای ورودی و خروجی را برای اتصال دستگاه‌های ذخیره‌سازی خارجی، کابل‌های AUX و غیره فراهم می‌کنند. یکی از مهم‌ترین ورودی‌ها برای دوربین دید عقب است. علاوه بر داشتن پورت‌های USB اضافی و خروجی‌های صوتی و تصویری، ورودی‌های آنتن FM نیز مفید هستند.

تقویت کننده داخلی یا آمپلی فایر داخلی

مزیت داشتن یک آمپلی فایر داخلی در صفحه اندروید خودرو این است که می‌توانید مستقیماً بلندگوها، ووفرها و ساب ووفرها را با سیگنال صوتی از هد یونیت تغذیه کنید. با وجود آنکه داشتن یک آمپلی فایر مجزا در ماشین به تقویت سیگنال صوتی از هد یونیت کمک می‌کند، اما نصب آن با هزینه اضافی همراه است که می‌توان با مراجعه به صفحه نمایش خودرو با تقویت کننده داخلی آن را کاهش داد.

خرید مانیتور از برند‌های معتبر

برندهای جهانی مانند Sony، Pioneer، Blaupunkt  و غیره برخی از بازیگران کلیدی هستند که بهترین نمایشگرهای اندرویدی موجود در بازار را ارائه می‌دهند. فروش مانیتور پد اندروید ماشین یک سرمایه گذاری بلندمدت است و مطمئناً می‌خواهید بهترین بازده سرمایه گذاری را داشته باشید. با این حال، حتی برندهای داخلی هم اکنون با مانیتور اندرویدی، جدیدترین ویژگی‌ها را با قیمتی بی‌رقیب ارائه می‌کنند. این مانیتور‌ها نیز عملکرد بسیار خوبی دارند.

خرید مانیتور از برند‌های معتبر

ویژگی‌هایی که باید در فروش مانیتور پد اندروید جستجو کنید

برخی از ویژگی‌های مانیتورهای ماشین، در واقع بر روی سیستم عامل اندروید اجرا می‌شوند که در زمان فروش مانیتور پد اندروید خودرو باید به برخی از این ویژگی‌ها دقت نمایید.

فناوری اتصال به ماشین

تفاوت اصلی بین مانیتور اندرویدی ماشین و هد یونیت‌هایی که از ابتدا برای دستگاه‌های iOS طراحی شده اند این است که چیزی به نام کنترل مستقیم آی پاد برای اندروید وجود ندارد. با این حال، این در واقع چیز خوبی است. از آنجایی که اندروید یک پلتفرم باز است، می‌توانید مانیتور‌هایی را بیابید که در واقع روی اندروید اجرا می‌شوند. همچنین می‌توانید هد یونیت‌هایی را بیابید که می‌توانند مستقیماً با تلفن یا تبلت Android شما از طریق USB ارتباط برقرار کنند. البته، اگر اتصالات بی‌سیم را ترجیح می‌دهید، بهترین مانیتور ماشین اندرویدی برای شما دستگاهی است که از بلوتوث پشتیبانی می‌کند.

مرور و پخش موسیقی

بسته به نحوه گوش دادن به موسیقی در ماشین خود، برخی ویژگی‌ها وجود دارد که ممکن است برای شما مهم باشد. اگر فایل‌های موسیقی یا پادکست زیادی روی تلفن یا تبلت خود ذخیره کرده‌اید، بهترین مانیتور اندروید برای شما دستگاهی است که از مرور و پخش موسیقی از طریق هد یونیت پشتیبانی می‌کند.

این همان قابلیتی است که دوستان وفاداران اپل از واحدهای کنترل مستقیم آی پاد خود استفاده می‌کنند. می‌توانید موسیقی را از طریق خود یونیت اصلی جستجو و انتخاب کنید.

پشتیبانی از برنامه اندروید گوشی یا تبلت

شاید برخی از افراد از فلش برای پخش موسیقی یا برنامه مورد علاقه خود استفاده نکنند. این افراد ترجیح می‌دهند که از برنامه‌هایی مانند پاندورا، اسپاتیفای و غیره استفاده کنند. پس چیزی که به دنبال آن هستید یک واحد اصلی است که از کنترل برنامه پشتیبانی می‌کند. این هد یونیت‌ها به گوشی شما متصل می‌شوند و کنترل مستقیم برنامه‌های رادیویی را در اختیار می‌گیرند. این کار شما را از دردسر سر و کله زدن با تلفن خود در زمانی که می‌خواهید آهنگی را رد کنید یا برنامه را تغییر دهید، از بین می‌برد.

USB  و بلوتوث

برخی از هد یونیت‌ها اتصالات USB را برای دستگاه‌های Androidدارند. اما بهترین مانیتور ماشین اندروید مانیتوری است که از پروتکل بلوتوث A2DP نیز پشتیبانی ‌کند.

فروش مانیتور پد اندروید ماشین در کریم سیستم

در نهایت با خواندن این مقاله به احتمال زیاد آگاهانه تر در مورد خرید و فروش مانیتور پد اندروید ماشین، تصمیم گیری می‌کنید. فقط به یاد داشته باشید که قبل از تصمیم گیری برای خرید، ویژگی‌های اساسی را بررسی کنید و با یک فروشنده منصف و متخصص مشورت نمایید. می‌توانید از گروه تعمیرات کریم سیستم ارائه دهنده تعمیرات ضبط ماشین، سیستم‌های صوتی و تصویری و رادیوپخش تمامی‌خودروها، خرید و فروش مانیتور پد اندروید را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۰۷۸۵۰۲۱ تماس بگیرید. منتظر شما در کریم سیستم هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره فوری

مشاوره فوری