تعمیر ضبط نیسان مورانو

آیا مرکز تعمیر ضبط نیسان مورانو در ایران وجود دارد؟ بله گروه تعمیرات کریم سیستم تخصصی مولتی مدیا تمامی خودرو های شرکت نیسان را اعم از مورانو، جوک، ماکسیما، ایکس تریل، قشقایی، رونیز، تینا، نیسان پیکاپ دوکابین و… انجام می دهد.

ضبط ماشین نیسان شما ممکن است به مرور زمان شروع به خرابی کند. اگر خودرو قدیمی‌ تر باشد، این قابل انتظار است، اما حتی نیسان‌های جدیدتر نیز می‌توانند ضبط فابریکشان دچار مشکل شود.

نیسان معمولاً خودروهای تولیدی سطح پایین تا متوسط ​​خود را با مولتی مدیا ارزان‌تری نسبت به خودرو های برتر یا پرچم‌دار خود تجهیز می‌کند.

این به پایین نگه داشتن قیمت خودرو کمک می کند و در عین حال سطح قابل قبولی از کیفیت را ارائه می دهد. اما با گذشت زمان، ممکن است مشکلات صوتی را تجربه کنید که مستقیماً به ضبط نیسان مربوط می شود. وقتی این اتفاق می افتد، باید بدانید که چگونه رادیو ماشین را تعمیر کنید.

در هنگام خرابی مولتی مدیا نیسان چه چیز هایی را چک کنیم؟

تعمیر ضبط و مانیتور نیسان مورانو کریم سیستم

در مرحله اول هنگامی که صدا را تا حداقل ۵۰ درصد صدا افزایش می دهید، به اعوجاج صدا گوش دهید. اگر در این سطح دچار اعوجاج شدید، نشان دهنده آن است که وات تقویت کننده نیسان شما بسیار کم است و نمی تواند بلندگوهای کارخانه را به حرکت درآورد.

همچنین می تواند به این معنی باشد که ممکن است مخروط بلندگو پاره شده باشد. برای حل این مشکل، باید ضبط را با ضبطی دیگر جایگزین کنید که تقویت کننده خروجی بالاتری دارد یا باید بلندگو ماشین را تعمیر و یا تعویض کنید.

در مرحله بعدی به صدای زمزمه ای که از سیستم صوتی در حین کار ماشین می آید گوش دهید. اگر هنگام خاموش کردن موتور، صدا قطع شود، ممکن است بازخوردی از طریق سیم‌های برق روی دینام یا احتراق نیسان ایجاد شود. می توانید با نصب یک فیلتر نویز ۱۲ ولتی بین باتری نیسان و آمپلی فایر داخل مانیتور این مشکل را برطرف کنید.

قسمت بعدی به قطع صدای متناوب گوش دهید. اگر صدا در رادیو نیسان شما قطع و وصل شود، می تواند نشان دهنده معیوب بودن سیم زمین باشد. از آنجایی که سیم‌کشی سیستم رادیویی می‌تواند بسیار پیچیده باشد، احتمالاً باید این سرویس را توسط متخصص تعمیر ضبط ماهر انجام دهید. اگر بتوانید به تنهایی سیم زمین معیوب را پیدا کنید، باید آن را بردارید، سطحی را که روی آن محکم شده تمیز کنید و سیم زمین را دوباره محکم وصل کنید.

قسمت بعدی باید تیونر نیسان را بررسی کنید. اگر ضبط شما بد کار می کند، ممکن است نتوانید هیچ ایستگاه رادیویی را تنظیم کنید یا فقط بتوانید یک ایستگاه را دریافت کنید، یا ممکن است ایستگاه ها و موج ها به وضوح دریافت نشوند.

از آنجایی که قدرت سیگنال ایستگاه رادیویی می تواند بر کیفیت صدا تأثیر بگذارد، درک این نکته مهم است که ممکن است مشکل لزوماً مربوط به مولتی مدیا نیسان نباشد.اگر مشکوک هستید که قدرت سیگنال مشکلی ندارد، ممکن است سیم آنتن معیوب باشد. شما باید آنتن را بررسی کرده و در صورت لزوم توسط یک گروه تعمیر ضبط نیسان آن را تعویض کنید.

تعمیرات ضبط نیسان مورانو به صورت تخصصی

تعمیر ضبط مورانو یک روزه

اگر بررسی موارد بالا برای شما مورانو سواران سخت بود و یا حوصله انجام این کار ها را نداشتید هیچ ایرادی ندارد می توانید با کریم سیستم تماس بگیرید.

کریم سیستم به صورت تخصصی آن را بررسی می کنید و عیب یابی ضبط نیسان را برای شما انجام می دهد.

پس از مشورت با شما در صورت رضایت شما آن را تعمیر خواهد کرد و برای تعویض قطعات از بهترین اجناس موجود استفاده خواهد کرد.

سپس می توانید تمامی مشکلات ضبط مورانا خود را تعمیر و بر طرف کنید و از موسیقی بدون ایراد نهایت کیف را ببرید.

شاید این حرف کلیشه ای باشد اما رانندگی در ماشین با ضبط خرا بسیار طاقت فرسا خواهد بود خصوصا در مسیر های طولانی.

تعمیرات را می توانیم یک روزه به اتمام برسانیم به شرط آن که صبح اول وقت ضبط و مولتی مدیا خودرو را به دست تیم ما و مرکز اصلی تعمیر کریم سیستم برسانید.

معمولا تعمیرات همیشه پروسه زمانی بلندی دارد که خوشبختانه در کریم سیستم این گونه نیست، ما به همه کمک می کنیم که در اتومبیل خود بدون موسیقی نباشند.

ردیاب ماشین

علت قطع برق ضبط ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *