ردیاب GPS یکی از قدرتمندترین ابزارهای دنیای امروز است. این وسیله به شما کمک می‌کند تا بتوانید به رفت و آمد عزیزان، وسایل نقلیه و دارایی‌های ارزشمند خود نظارت داشته باشید. اما وقتی نوبت به نصب می‌رسد، جی پی اس‌ها معمولی سردرد ساز می‌شوند. اینجاست که GPS مگنتی وارد عمل می‌شود. این مدل از ردیاب‌ها نه تنها قابل حمل هستند، بلکه می‌توان آن را به راحتی در هر مکانی نصب نمایید.

علاوه بر این، به شما این امکان را می‌دهد که هر کسی را به‌طور محتاطانه و دور از چشم، در زمان واقعی ردیابی کنید. بنابراین، چه پدر و مادری نگران یا یک همسر مشکوک باشید، این وسیله به درد شما خواهد خورد. در این مقاله از سایت کریم سیستم به بررسی جی پی اس مگنتی و مزایای آن می‌پردازیم.

GPS مغناطیسی یا جی پی اس مگنتی چیست؟

برای فروش و نصب جی پی اس مگنتی بهتر است بدانید که به راحتی روی وسیله نقلیه، کامیون یا دارایی شما متصل می‌شود. یک ردیاب GPS یا با آهنربای داخلی یا با قاب مغناطیسی محکم به خودرو یا هر وسیله ای که مد نظر شماست می‌چسبد.

آهنربا متصل شده قدرتمند و بادوام است و به راحتی فرسوده نمی‌شود. علاوه بر این، اگر به درستی روی بدنه خودرو قرار بگیرند، مهم نیست که زمین چقدر ناهموار باشد یا با سرعت زیاد رانندگی کنید، آهن ربا هرگز کنده نمی‌شود.

چگونه جی پی اس مگنتی را وصل کنیم؟

ردیاب‌های GPS از جمله شگفت‌انگیز ترین فناوری‌های کنونی هستند. اما اگر به درستی نصب نشوند یا گم می‌شوند یا آسیب می‌بینند. البته که شما نمی‌خواهید این اتفاق بیفتد. زیرا بایت این ردیاب پول داده اید. نگران نباشید ما در ادامه طریقه نصب صحیح جی پی اس مگنتی را توضیح خواهیم داد.

شما به راحتی می‌توانید GPS ‌های مگنتی را در زیر وسیله نقلیه خود وصل کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که زانو بزنید و ناحیه مورد نظر را به طور کامل ببینید. سپس ردیاب GPS را روی سطح صاف فلز قرار دهید. اطمینان پیدا کنید که دستگاه جی پی اس مگنتی را روی مخزن سوخت یا سیستم اگزوز قرار نداده باشید. حتما با این قسمت‌ها فاصله داشته باشد. حالا آن را از همه جهت بکشید تا مطمئن شوید که ردیاب محکم نصب شده است.

مزایای فروش و نصب جی پی اس مگنتی چیست؟

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا باید ردیاب‌های مگنتی را به جای سایر GPS‌ها انتخاب کنید. در ادامه با مزایای فروش و نصب جی پی اس مگنتی آشنا می‌شویم.

نصب آسان

اتصال ردیاب‌های مغناطیسی GPS چند ثانیه طول می‌کشد. شما به هیچ کمک یا آموزش حرفه ای نیاز نخواهید داشت. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند مرحله ساده را دنبال کنید.

سازگاری با تمام وسایل

می‌توانید یک روز از ردیاب روی ماشین خود استفاده کنید و روز بعد، شما می‌توانید از همان ردیاب برای ردیابی وسایل دیگر خود استفاده کنید. مشکل سازگاری با GPS‌های مگنتی وجود ندارد. علاوه بر این، چند ثانیه طول می‌کشد تا دستگاه را از یک وسیله نقلیه جدا کرده و آن را به وسیله دیگری متصل کنید.

عمر باتری

GPS  مگنتی با باتری کار می‌کند. معمولاً آنها عمر باتری قوی ای دارند که می‌تواند تا چند روز یا چند هفته دوام بیاورد. عمر باتری از برندی به برند دیگر متفاوت است. بنابراین قبل از تصمیم گیری، مطمئن شوید که عمر باتری آن برای کار و هدف شما مناسب است.

ردیابی با احتیاط

اجازه دهید با کمک یک مثال این مزیت را توضیح دهیم. فرض کنید فرزند شما به تازگی ۱۸ ساله شده است و شما سوییچ ماشین را به او داده اید. هنگامی‌که نوجوان شما خانه را ترک می‌کند، چاره ای جز نگرانی ندارید.

شما نمی‌توانید از هر ردیابی استفاده کنید، زیرا آنها شروع به شکایت به دلیل تجاوز به حریم خصوصی خود می‌کنند. در چنین شرایطی ردیاب‌های مگنتی می‌توانند به شما کمک کنند. شما می‌توانید دستگاه را خریداری کرده و آن را با احتیاط زیر خودرو قرار دهید. بعد از آن می‌توانید نوجوان خود را ردیابی کنید و رفتار رانندگی آنها را زیر نظر بگیرید.

ردیابی در زمان واقعی

فروش و نصب جی پی اس مگنتی برای اجاره اتومبیل، خدمات تاکسی، مشاغل تحویل کالا و شغل‌های مشابه کاربرد زیادی دارد. نصب آنها آسان است و به راحتی قابل تشخیص نیستند. علاوه بر این، می‌توانید از ردیاب GPS  برای ردیابی یک خودرو در یک زمان مشخص استفاده کنید.

همچنین ردیابی در لحظه واقعی را فراهم می‌کند. وقتی وسیله نقلیه ای را اجاره می‌کنید، می‌توانید بدون توجه به جایی که خودرو قرار دارد آن را کنترل کنید. این کار هر گونه خطر یا آسیب را کاهش می‌دهد.

حفاظت در برابر سرقت

فروش و نصب جی پی اس مگنتی و راه اندازی آن، خودرو شما را به یک حصار مجازی  مجهز می‌کند. از خودروی خود در برابر سرقت محافظت کنید و هر زمان که خودرو از منطقه تعیین شده خارج شد مطلع شوید. در چنین حالتی، می‌توانید مکان فعلی خودرو خود را ببینید و در زمان واقعی بدانید که ماشین شما کجاست.

جمع بندی

جی پی اس مگنتی به افزایش امنیت عزیزان، دیدن موقعیت مکانی وسایل نقلیه شما و جلوگیری از سرقت آن کمک زیادی می‌کند. می‌توانید برای فروش و نصب جی پی اس مگنتی به کریم سیستم ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر ضبط ماشین، تعمیرات تخصصی انواع سیستم‌های صوتی و فروش ردیاب خودرو مراجعه کنید.

سوالات متداول

ردیاب مغناطیسی GPS مگنتی چگونه کار می‌کند؟

ردیاب‌های GPS برای تعیین موقعیت مکانی به یک سری از ماهواره‌ها متصل می‌شوند. این ردیاب با اتصال به سه یا چند ماهواره از شبکه سامانه ماهواره ای ناوبری جهانی (GNSS) و فاصله ردیاب از آنها برای تعیین عرض جغرافیایی، طول جغرافیایی، ارتفاع و زمان استفاده می‌کند.

چگونه یک ردیاب GPS بدون اینترنت کار می‌کند؟

جی پی اس مگنتی روی تلفن همراه بدون اتصال به اینترنت یا سرویس تلفن به خوبی کار می‌کند. محیط اطراف ما دائماً توسط سیگنال‌های سیستم موقعیت یاب جهانی از ماهواره‌هایی که به دور سیاره می‌چرخند احاطه شده است. تلفن شما به طور مداوم این سیگنال‌ها را ردیابی می‌کند تا موقعیت مکانی شما را تخمین بزند حتی زمانی که آفلاین هستید.

ردیاب مغناطیسی کجا نصب می‌شود؟

اتصال یک ردیاب مغناطیسی در زیر یک ماشین به طور معمول به سمت عقب خودرو، در پشت قسمت‌های قوس چرخ و قسمت شاسی بیشتر نصب می‌شود. روی اگزوز یا موتور هرگز این دستگاه را نصب نکنید. هنگامی‌که محل مناسب نصب دستگاه را پیدا کردید، مطمئن شوید که هیچ کثیفی و زباله روی فلز وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *